Monday, July 24, 2017

Putina muzica pe Hwy

Incetul cu incetul ma obisnuiesc cu condusul. Si ceilalti soferi se obisnuiesc cu mine pe autostrada... saracii. Cred ca in curand vor evita sa mai iasa la sase jumate dimineata sau in sens invers la cinci.

Azi m-am trezit ca mergeam cu 140. Nebuno, unde gonesti asa??? Stai usurel! Stau, da-i faina senzatia! Moldoveanca, eh! Moldoveanca nebuna, nu asa! Incetinesc pana vad tirul din spate calare pe luneta mea. Ete, na! Crezi ca ma sperii? Schimb banda. Da, am zis ca schimb banda. Ma descurc si cu asta! Radeti voi, radeti dar de-asta m-a picat tembelul ala cand am dat de permis. S-a panicat ca-l omor pe autostrada cand mi-a zis sa schimb banda. Acum schimb banda relaxata si il las pe tiristul vitezoman sa treaca. Du-te bai, ca eu mai ascult muzica, mai admir peisajul, ce atata graba? O sa dau si de G full din nou mai spre toamna. Toate la timpul lor.

Mi-am facut pana la urma un stick cu muzica sufletului meu, cu mult Taxi si Guess Who, cu putin Delia, Holograf si Directia 5. Cate un pic din fiecare. Na, acum bucurie mare ca am muzica. O dau la maxim, inchid geamurile bine sa nu se uite lumea ca la balamuc si dau incetisor numai cand ajung in intersectii, la semafor. Acolo are timp lumea sa se uite stramb si nu am chef de figuri botite dis de dimineata. Mai tineti minte videoclipul ala cu Alanis Morissette cand canta Ironic in masina si mai avea putin de ajungea pe tavan? Cam asa fac si eu de doua ori pe zi cate o ora la dus si alta la intors. Iaca, asa: https://www.youtube.com/watch?v=Jne9t8sHpUc

Acum cu totii stiti ca actiunea vietii mele deocamdata se desfasoara in Canadezia si aici se vorbeste engleza. Unii mai bine, altii mai prost dar nu asta era ideea ci melodia asta: https://www.youtube.com/watch?v=lnUxQU9j9DA
Pentru noi totul are sens cand o asculti dar stau si ma intreb si acum ce-o fi zis tipul care astepta in masina aflata in fata la Tim Hortons cu geamurile lasate toate maxim in jos cat sa se racoreasca omul in linistea diminetii cand am ajuns eu sa parchez langa el si din masina mea razbateau suave toate injuraturile astea din filme. Cum se uita dragul de el pe sub ochelari la delicata de mine coborand eleganta din masina invadata de Taxi... O fi tradus ca Irina Nistor?

No comments:

Post a Comment