Saturday, July 8, 2017

Publicitate mie

Publicitate

Ca să nu mă acuzați că umblu cu reclame mascate vă spun din start că îmi fac publicitate pe față. Publicitate negativă dar ce contează...

Tună. Gabi îmi scria acum câteva ceasuri că ploua cu găleata în Toronto. Probabil a ajuns și la noi de-acum. Să facă ce vrea mama natură în noaptea asta dar mâine să fie cuminte! Îmi doresc o zi nici prea  caldă dar nici rece, fără ploaie, fără vânt (ah, ce eminescian sună!) Și cum să nu-mi doresc eu așa frumos când mâine urmează cea mai așteptată petrecere a anului la Câmpul Românesc iar eu voi fi acolo să pictez mutrițe drăgălașe de copilași? Îmi doresc!

Am emoții, recunosc! Am învățat eu în facultate că odată ce i-ai spus profului că ai emoții ai aruncat problema asupra lui. Așa fac și eu acum cu voi. Mare noroc că am cumpărat culori care se spală ușor în caz că fac vreo mâzgăleală. Știu, sunt moartea pasiunii cu lipsa mea de încredere în forțele proprii. Nu mă băgați prea tare în seamă. Vă povestesc mâine cum a fost sau veniți să vedeți cu ochii voștri. Nu aveți ce regreta. E atât de frumos acolo! Un picnic nu a stricat nimănui, niciodată.

Să trimiteți copiii totuși la mine. Promit să-mi dau silința.

No comments:

Post a Comment