Wednesday, August 2, 2017

Invitatie la bbq de casa noua

M-am tot gandit cum sa fac sa organizez o petrecere de casa noua. Nu ca nu as avea unde dar nu am timp ca tot lucrez de la o vreme 7 zile din 7 de-o sa-mi cante popa indata daca o mai tin mult asa in galop. Nu am timp de distractii, nu am timp de gatit, de curatenie, de nimic. M-am maritat cu munca si urasc trebusoara asta dar nici sa divortez de ea nu se poate pana nu gasesc alta mai buna.

Pana la urma am hotarat sa-mi rup un weekend sa merg la Cruise Party pentru ca petrecerile lui Daniel si Mircea au devenit un "must", si, daca tot fac asa, sa organizez a doua zi dupa vapor un bbq relaxant si linistit cu prietenii la noi in curticica. Atat de mult mi-am dorit curticica asta incat vreau sa v-o arat si voua. E raiul coborat pe pamant special pentru mine. Nu pregatesc masa ca la nunta cu nenumarate bucate ci asa, un carnat si o salata, cat sa ne adunam si sa stam la povesti cu ceva in farfurie si, eventual, ceva in pahare. Inca ma gandesc daca ar trebui sa pun si ceva muzica in basement pentru cazul in care voi avea doritori de hore sau sa lenevim pe scaune cu burta in sus in curte... Loc este suficient pentru toata lumea, mai putin scaune asa ca va rog sa mai aduceti ceva scaune pliante daca aveti in dotare.

Deci, cei care va stiti prietenii mei sau... vreti sa deveniti, va invit duminica dupa amiaza la noi in batatura la un pahar de vorba. Fara ora fixa,fara cadouri, fara obligatii. La mine nu e cu invitatii speciale. Vine cine vrea, ramane cine e pe aceeasi lungime de unda. Dati-mi un semn daca nu stiti adresa.

Ne vedem duminica dupa amiaza (ca dimineata dorm dupa cruise)!

2 comments:

  1. Daca era weekendul trecut te trezeai cu mine in batatura ca eram in zona 😁😁😁

    ReplyDelete
  2. Tare mult mi-ar fi placut sa vii. Cu tot cu Bella si gemenii!

    ReplyDelete