Monday, September 19, 2016

Joi voi fi blonda iar

Am facut-o si pe asta! Mi-am luat decolorant sa imi fac suvite blonde ca atunci cand eram acasa. 

Imi amintesc o faza faina rau. Ramasesem fara benzina si ma duceam la munca. Am coborat la benzinarie si un angajat care se invartea pe langa pompe a venit repede sa ma ajute. I-am zambit si i-am multumit ca a sarit in ajutor cand m-a vazut si politista si blonda pe deasupra ca nu de alta dar cine stie ce istorie faceam pe-acolo.

Da, stiu ca atat timp cat am fost blonda am pierdut cateva zeci de unitati din coeficientul de inteligenta in ochii celorlalti dar am castigat amabilitate si ingaduinta. Lumea le priveste mai cu simpatie pe blonde iar eu atat imi doresc: peace si flower power! Hai, ca v-am auzit! Lasati aia cu lupul schimba parul dar naravul ba! Pe cutie scrie born blonde, da?

Ia, urati-mi succes cu suvitele ca nu le fac la coafor ci experimentez cu prietena mea pe capul meu. Daca nu ies cum trebuie ma tund scurt, baieteste. O creste el pana la primavara!

2 comments:

  1. Ha, ha, ha! Nu pot comenta de râs!!! :D

    ReplyDelete
  2. Stai ca intre timp s-a schimbat schimbarea. Cred ca ma fac neagra taciune sambata asta. Si uite-asa am fost si blonda anul asta... in principiu.

    ReplyDelete