Wednesday, September 21, 2016

Am Facebook pentru blog!

Dupa cum stiati deja, in viata mea a reaparut o mare pasiune, o iubire mare din tinerete care m-a sedus atunci si-apoi ne-am abandonat reciproc pentru o vreme. Pentru o vreme mai indelungata adica... pentru vreo  douajde ani, asa... Despre teatru vorbesc oameni buni nu va ganditi la prostii ca parca va si vad zambetul cu subinteles.

Ei, de cand ma ocup cu teatrul, viata mea parca a prins culoare, cred ca am intinerit cu vreo cateva decade si nu ma mai simt atat de singura pe-aici prin Canada asta rece. Pe langa un moment jucat perfect, cu regizoarea, care e zgarcita cu laudele de felul ei, aplaudandu-ne si laudandu-ne mai sunt si zilele cand ne intalnim sa repetam si ne intindem la povesti pana la miezul noptii cand incep sotii din dotare sa ne trimita mesaje disperate ca ei au impartit deja pijamalele, inchid pravalia si ne lasa sa dormim pe pres daca nu binevoim sa poposim pe la casele noastre. Eu am un pact cu al meu: io nu zic nimic sambata dimineata cand se duce la fotbal iar el nu zice aproape nimic cand imi urmez eu visul.

Pentru ca suntem gata cu repetitiile si pozele, la sfarsit de saptamana am vrea sa lansam campania de promovare a tot ceea ce facem noi frumos acolo caci jocul actorului nu-si gaseste rasplata decat prin aplauzele si caldura publicului iar noi am vrea sa auziti cat mai multi despre noi, sa veniti sa ne vedeti si sa ne indragiti.

Tot din acest motiv am exersat azi inaugurand pagina blogului, sa o mesteresc putin, sa apas toate butoanele, sa vad cum functioneaza ca sa mearga treaba mai simplu si mai profesionist cand o fi sa le lansam pe celelalte. Din acest motiv ati primit azi invitatii la noua casuta a blogului. Va invit la lectura, la comentarii ba chiar sa postati povestile voastre personale. Cred ca puteti posta ca invitati iar daca nu, trimiteti-mi mesaje private ca le postez eu in numele vostru sau anonime, cum vreti voi. Mi-ar placea sa abordati aceasta pagina cat mai interactiv.

PS. Nu ma mai fac blonda. Multumesc pentru feedbackurile primite! Cea mai convingatoare e tot sora-mea. Cica o punga de samanta si-o tiganca blonda in fata la Rogers Centre ar face ceva bani?

2 comments:

  1. Frumoasă pasiune! Ești tare haioasă! Nu știu dacă de la Creangă ți se trage, dar e spumos și vesel modul în care spui. :)

    ReplyDelete
  2. Creanga, el e! Numai ca eu sunt doar o crenguta mica mica de tot. Multumesc mult de urare! Te asteptam la spectacole. Pe 16 octombrie avem premiera la Kitchener cu Hansel si Gretel.

    ReplyDelete