Sunday, October 29, 2017

Alintari cu dureri de spate

M-am trezit de dimineata teapana de spate. Luat pastica aferenta, aplicat frectie, stau la caldurica in pat, invelita pana in gat si bantui pe net. Nimeni nu mai posteaza nimic, nimeni nu ma tine de vorba, toti sunt ocupati cu Halloweenul. Eu o singura frica am: sa stranut. Nu, nu ca as face pipi pe mine ca inca n-am ajuns la varsta aia ci doar ca m-ar paraliza durerea din coloana. Care m-ati blestemat sa nu mai misc luati-va inapoi cuvintele ca si asa nu eram eu tare activa zilele astea dar macar as respira si eu normal.

Ultima data am fost asa indurerata anul trecut pe 20 decembrie. Stiu data cu siguranta pentru ca a fost a doua zi dupa ziua mea. Mi-a facut Irinuca un cadou tare frumos si m-a trimis la masaj de relaxare. I-am zis:
- Irinuco, eu nu ma duc ca am sechele din Romania de cand m-a invinetit una din cap pana in picioare de ziceai ca am jucat cetateanul turmentat si m-a asteptat nevasta cu facaletul. Doar de mi-o face asa, usor, un fel de gadilici scarpinici, ma duc.

Si m-am dus. Cred ca traducerea lui gadilici scarpinici a schiopatat pe undeva ca dupa ce totul incepuse frumos si relaxant s-a infipt tipa intr-un punct de langa coloana si ma apasa de parca voia sa platesc pentru toate clipele placute de pana atunci.
- Aaaaaah, aoleu, doare, tanti! Dar ea nimic! Nici gand sa se opreasca. Bolborosea ca am ceva nod acolo, tensiuni, chestii... ca nici nu mai procesam informatia. Toata fiinta mi se concentrase intr-un singur punct din corpul meu. Am scapat din mainile ei cam jumulita si m-am trezit a doua zi teapana de ma intorceam ca lupul. Lumea care stie treburi de-astea de masaj ma asigura ca totul a fost exact asa cum trebuie si ca durerea de a doua zi a fost normala.

Deci ceva a desfundat ea pe-acolo si-am functionat normal aproape un an cand iata, m-am blocat din nou. Pai e si normal la cat stres am adunat eu zilele astea la munca. Eu tot dau stresul la spate si uite cum nemernicul s-a adunat iarasi ca pilitura de fier atrasa de magnet intr-un singur punct de parca ar face sedinta de guvern la mine in corp. Deci acu, sa ma vad cu spatele reconditionat din nou si... caut job ca nu mai vreau sa ma joc cu astia ai mei. De fapt asta faceam chiar acum dar m-am plictisit putin de Indeed si Linkedin si-am zis sa iau o pauza sa va plictisesc eu pe voi. Pai da, m-am plictisit ca tot aplic pe tot felul de joburi si nimeni nu ma suna. Si e treaba complicata asta cu aplicatul pe joburi diferite ca trebuie sa purici tot resumeul ala, sa-l invarti si sa-l sucesti de-l ametesti de cap. Am resume pt property management, pt lucrul cu copiii, pt manager de magazin pentru office administration, pt aia, pt ailalta... puii mei!

Hai ca va mai spun una si va las. Aseara a fost pe la noi agenta imobiliara, canadianca, vreo 55 de ani. Am discutat de toate cate in luna si in stele dar am fost socata sa aflu ca ea nu auzise de Modern Talking sau C C Catch. I-am aratat pe Youtube. I-a placut brunetul ca si mie dar... cum naiba sa nu auzi de astia?



2 comments:

  1. insanatosire grabnica iti doresc.
    am patit-o si eu vara asta de doua ori . ultima data am creut ca trebuie sa-mi fac testamentul. m-am dat cu de toate,am luat pastile ,dar durerea si-a vazut de treaba ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Se pare ca masajul facut de Robert a functionat in cazul meu. Apropos, aveti grija ca va vizitam la vara. Asa ne-am propus...

      Delete