Saturday, February 6, 2016

Yoga class

Francisca a fost mai iute ca mine si v-a povestit deja cum a decurs prima mea ora de yoga dar tin sa va spun si parerea mea pentru ca noi am fost impreuna dar n-a simtit Fran cum imi paraie mie toate incheieturile de baba si nici n-a auzit parturile mosnegilor din jur in timp ce se contorsionau pe-acolo. Aaaa, totusi, apropos de baba, nemachiata si chioara de somn cum eram, atunci cand m-am inregistrat  m-a intrebat doamna de-acolo de doua ori ce varsta am ca nu-i venea sa creada. Cica nu mai poti avea incredere in aspectul omului in zilele noastre. Ma lauda de ziceai ca i-am donat juma de casa. Nustiu voi cum v-ati simti dar mie mi-a picat tare bine tehnica asta de marketing sambata la ora 8 dimineata. Se pricepe femeia sa te gadile in orgoliu. E o tehnica de castig de ambele parti: ea castiga clienti iar eu m-am distrat.
Trecand peste criza asta de narcisism...
Am ajuns, m-am inregistrat ca guest si am intrat gratis azi, prima oara, precum Alice in Tara Minunilor. Numai privind in jur la oamenii aia care depun atata efort acolo cu constiinciozitate te cuprinde mustrarea ca stai si ruginesti pe canapea cu tableta in brate. Ai tot ce vrei in materie de sporturi, numai sa vrei! Oameni de toate varstele si toate culorile fac sport dis de dimineata. Am vazut multi trecuti binisor chiar de a doua tinerete si ma plec pana mai jos de pamant cu respect in fata lor pentru tonusul si viata activa pe care le au (dar dupa cateva ore de yoga ca acum cam scartai si nu prea pot).
Profesoara noastra de yoga era o chinezoaica mica si destul de in varsta dar cu o mobilitate ceva ce n-am mai vazut. Din stand pe sezut trebuia sa iti apleci corpul inainte astfel incat palmele sa ajunga pe sol in fata talpilor. Ea da, eu pana la glezne doar :)))))) Apoi ceva contorsionism cu o mana bagata printre picioare si iti prinzi mana cealalta care era sucita pe la spate. Toata lumea foarte serioasa si patrunsa de activitate, Vera se cam prapadea de ras luandu-si fundul in brate pe-acolo si negasindu-si mana cealalta. I-am stricat si Franciscai zenul cu chicotelile si icnetele mele dar nu ma puteam abtine. Data viitoare promit sa fiu mai serioasa... atat cat pot eu dar cand stand pe spate si ridicand picioarele in sus aud part in jur am crezut prima oara ca au scartait oasele cuiva dar imediat ce am auzit a doua oara unul mai prelung am zis ca-i clara treaba si i s-au pus omului intestinele in miscare si a cedat poarta sub presiune. Si-apoi sa stai sub presiune nu se mai cheama relaxare iar scopul nostru cred ca asta era. De fapt voi cauta ceva materiale pe net sa vad si eu cam cu ce se mananca yoga asta ca altfel sunt ca o maimuta adusa la biserica si pusa sa faca matanii.
Promit ca ma mai duc. A fost tare bine. Acum mi-e somn de mor. Sunt epuizata!

No comments:

Post a Comment