Monday, June 2, 2014

Bilete de avion

Desi v-am anuntat pe Facebook ca venim acasa, m-am gandit sa imortalizez momentul si aici, pe blog, pentru ca unul dintre planuri ar fi sa va descriu sentimentele incercate la revederea cu Romania si tot ce inseamna ea pentru mine. Asadar... am cumparat biletele de avion pentru data de 5 august!!!!!

 Stiu ca sunt scumpe in perioada asta dar alta luna de mers acasa noi nu avem din cauza scolii copiilor. Si mie mi-au dat concediu cu chiu cu vai asa ca n-am mai stat pe ganduri. Ne gandim noi ca in anii urmatori ne asteapta Universitatea copilului ceea ce presupune bani multi si poate nu vom mai putea asa ca asta ar fi momentul cu doruri cand inca se mai poate.

 Mai sunt doua luni si cand astepti cu nerabdare par si mai lungi dar vor trece pana la urma si va voi strange in brate pe toti cat de curand!

No comments:

Post a Comment