Saturday, February 11, 2017

Kitchener, Waterloo, Guelph...

Nici n-a dat firul ierbii si noi ne-am mutat interesul pe realtor.ca. Toata ziulica studiem case si zone din Kitchener si imprejurimi. V-am mai spus ca ne e tare draga zona aceea. Ne-am tot plimbat pe-acolo vara si toamna trecuta, am dat tarcoale ca mitza la oala cu smantana dar ne-a potolit iarna avantul. In asteptarea primaverii dam acum tarcoale pe net caselor de vanzare din zona. Ne gandim cum o fi sa ne mutam mortgage-ul dintr-o parte in alta. O sa-l sunam pe George, sa intrebam cum facem cu treaba asta. Dupa asta vom avea nevoie de un agent imobiliar dar pana acolo mai este.


Deocamdata cautam joburi in zona c-am vrea sa avem macar unul dintre noi job la momentul mutarii.


Am gandit postarea asta ca pe un anunt la ziar de genul cautam locuri de munca, bla, bla.


Deci, eu caut orice poate face o cuconeta ca mine cu studii in educatia speciala (studii romanesti), in contabilitate (un amarat de curs Canadian) sau cu experienta canadiana in inchiriat apartamente si tot ce presupune munca intr-un office de genul asta. Zic sefii mei ca-s cea mai grozava de pe planeta, ca pot sa vand si... era sa zic chilotii de pe ei dar zau ca la asta nu m-as baga! Na, daca asta zic ei, eu ii cred ca nu e treaba mea de angajat sa pun la indoiala ce zice seful. Nu ma dau inapoi nici de la invatat lucruri noi.


El e prof de mate si computer science dar cauta orice alt job care ar avea legatura cu domeniul ca nici el nu-i mofturos si nu vrea sa murim de foame pana o apare postul ala de profesor mult asteptat. Tester sau de gadilat niste calculatoare ba pe-o parte, ba pe alta... s-ar pricepe de minune!


Cam astia suntem, ne-am laudat cum am stiut mai bine. Trimitem resumeuri in caz ca primim ponturi si sarbatorim angajarea cu mare bucurie.


Dau de baut cand ne mutam. Fac o petrecere de sa ma tineti minte!

2 comments:

  1. Ai rabdare un pic . Nu te muta in baza unor joburi tranzitorii .

    ReplyDelete
  2. Succes Vero si suna-ma cind vrei sa vorbim.

    ReplyDelete