Friday, February 3, 2017

Duminica protestam

Overthinking ca de obicei! Discutii reale de-a lungul celor cinci ani de Canada.

- Plec in Canada! Nu mai suport!
- Crezi ca acolo sunt cainii cu colaci in coada? Aveti de toate aici! Ce va lipseste?

- Vreau acasa!
- Stai acolo ca stai bine! Ai innebunit? Ce sa cauti acasa?

- Chiar daca am plecat, eu iubesc Romania!
- Serios? De ce nu ai stat aici sa lupti alaturi de noi sa scoti tara din rahat daca esti asa patriota?

- Am fost sa votez.
- De ce? Tu nu mai traiesti aici! De ce sa ai tu vreun cuvant de spus in ceea ce ne priveste pe noi? 

- Am fost din nou sa votez. Voi de ce nu ati fost? 
- ...

Am tot oscilat daca ar trebui sau nu sa ma duc la proteste. 
Vom fi luati peste picior ca facem noi rahatul bici aici si ni se raceste cafeaua dar poate vocea noastra se va auzi pe undeva pe la marile astea puteri care ar putea ajuta Romania acum, cand are atat de mare nevoie. Poate ca daca eu, care nu mai sunt direct afectata de legea asta marsava, ies din casa intr-o duminica rece de februarie, vor prinde curaj si altii de-acasa sa fie si mai multi in strada. 
Voi iesi pentru ca imi pasa! 
Voi iesi pentru ca nu vreau ca singura solutie a tineretului din Romania sa fie emigrarea. 
Voi iesi pentru ca neglijenta in serviciu nepedepsita inseamna pe scurt las-o, ba, ca merge-asa! 
Voi iesi ca sa nu poata abuza functionarul public cu tot neamul lui pana la gradul 2 cat si cum vrea el daca e baiat istet si se opreste cu degetul opozabil in marginea buzunarului statului sau al meu. 
Voi iesi pentru ca nu vreau ca ai mei sa traiasca in dictatura pentru ca asta inseamna sa dai legi in creierul noptii dupa cum ti se scoala si sa nu poti fi tras la raspundere pentru asta. 
Voi iesi pentru dreptul meu de a ma duce cu drag din cand in cand acasa, in Romania mea frumoasa si pentru visul meu de-a ma intoarce candva acasa de tot intr-o tara prospera.





No comments:

Post a Comment