Friday, August 19, 2016

Luna plina

De ieri ma doare capul cumplit de s-a purtat si seful, dragul de el, in varful degetelor prin birou din cauza mea. Intai am dat vina pe porcaria aia de aparat de aer conditionat care sufla chiar spre mine si huruie ingrozitor. Apoi mi-a trecut prin cap ca m-o fi deocheat careva dar eu nu cred in prostii de-astea mistico-stupidistico-fantastice. Mai spre seara, cineva, pe undeva, mi-a spus ca e luna plina si nustiu ce eclipsa si-atunci am inteles motivul pentru care as fi pus capul pe birou sa trag un pui de somn, sa uit de cap si de durere.

M-a durut si azi biluta tare rau. Am mai si terminat cartea, al treilea volum din Fluturi, si-am tras un bocet zdravan la final de ma doare acum si mai tare. Daaaaa, stiu, sunt un copchil prost care boceste din orice si pentru fleacuri si-mi mai si pun sufletul pe tava voua pe deasupra. Daaaa, stiu ca sor-mea o sa ma certe sau macar o sa  ma dezaprobe dar... eu plang la orice poveste de dragoste frumoasa, mai ales daca are happy end.

Ei, dar ca sa imi treaca nacazul mi-am programat un weekend aglomerat, sa nu am timp de gandit prea mult si prea intens ca nu de alta dar simt ca de atata concentrare mi se reactiveaza si eczema de stress de pe mana. Plaja va fi a mea, apoi piscinele de prin curtile prietenilor si poate ajung si pe la Campul Romanesc. Voi fi zen total!

Ma pregatesc intens si pentru ce va urma incepand de-acum. Dupa luna asta plina urmeaza alinieri planetare de... ma bufneste rasul cand vad ce prostii debitez. Horoscoapele, in care nu cred decat cand imi convine, spun ca incepe o perioada extrem de buna pentru Sagetator. Acum le cred! Vom fi nemaipomeniti pe toate planurile. Ne va merge atat de bine incat... Ptiu, ptiu sa nu ma deochi! E doar o expresie ca v-am mai spus ca nu exista deochi parca. Ma pregatesc sa primesc toate astea cu bratele deschise. Va tin la curent. Cica nu primesti nimic atunci cand ai nevoie ci atunci cand meriti! Merit?




No comments:

Post a Comment