Thursday, August 4, 2016

August fierbinte

Doamne, daca eu nu as locui in capul meu si as putea sa-mi aud gandurile ca fiind ale altcuiva, m-as uita cam intr-o dunga la cea care e in stare sa nasca asemenea idei. Mereu am fost mai altfel, recunosc! Eu nu gandesc dupa sabloanele acestei societati, dupa religii, cutume si alte dogme, norme sau ce-or mai fi. Eu sunt mai "flower power" asa... dar... zilele astea m-am intrecut pe mine insami la prins fluturi si debitat vise nerealizabile.
Spre exemplu, m-am pomenit azi intrebandu-ma cate zile mai sunt pana la anul nou si nu m-am lasat doar cu o intrebare ci incepusem sa socotesc septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie intregi plus 26 de zile din august... Apoi mi-am dat una dupa cap sa-mi revin ca afara doar ce ti se prajeste laringele cand respiri dogoarea si mie imi trebuie zapada, elfi si brazi de Craciun. Parca anul trecut am fost putin mai normala si am declarat ca sunt gata de sarbatori prin noiembrie doar. Ce mi-o fi venit mie azi sa ma gandesc la asta? 
Suntem la inceput de august. De-ar trece mai repede vara asta ca probabil de-aia ma macina toate dorurile zilnic. Nu numai ca e sezonul cand auzi in jur, aici, ca toata lumea pleaca in Romania dar si cei de-acolo umplu Facebookul de poze superbe din toate colturile tarii. Iarna parca nu mi-e asa greu. Doar mi-e dor de vara atunci! Ciudata mai sunt! Nici eu insami nu ma mai inteleg!
Tare mult imi doresc sa schimb anul asta pe unul mai bun. Il fac pachet si ii dau si un sut in fund sa se tot duca. 


No comments:

Post a Comment