Thursday, July 7, 2016

Rusoaica

Azi m-am decis sa schimb ceva la acest blog. Parca prea seamana cu compunerile de clasa a patra. Ca sa il fac mai dinamic voi posta scurt cate o faramita din viata de zi cu zi. Uneori se intampla cate ceva care imi schimba starea de spirit, lucruri pe care vi le-as povesti si voua dar pana sa ma asez confortabil sa scriu, pana sa gasesc muza, povestea isi pierde din farmec sau ma las pagubasa. Mai bine va spun cate o glumita, cate o prostiuta, pe fuga si fug mai departe sa-mi traiesc viata. In unele zile, cand ma mananca limba mai tare, as putea sa va arunc chiar si doua-trei prostioare pe zi.
Azi, spre exemplu, au venit doua fetite frumoase foc sa inchirieze un apartament. Parca v-am povestit ca ultima mea ocupatie are legatura cu inchiriatul unor apartamente in buricul targului, aproape de toate universitatile importante din Toronto. Ma joc cu studentii.
Am vorbit cu ele ce aveam de vorbit si la sfarsit mi-a zis una dintre ele "spasiba" la care eu i-am raspuns zambind, putin contrariata tot "spasiba". A urmat un "Bla-bla-bla... Dasfidania". Alooooo, fetele, cucuietele, nu pricep nimic. Mi-am epuizat repertoriul rusesc dupa doua vorbe. Da-ti-o pe engleza ca mama nu m-a lasat in clasa a cincea sa invat ruseste. I don't speak Russian!!!! No? But you look like! Si au plecat. Am ramas zambind in urma lor. La cat erau ele de frumoase, am luat-o ca pe un compliment. Sa nu spuneti acum ca accentul meu de moldoveanca de-aia cu limba lata a fost vinovat. Ar fi spus... You sound like.

4 comments:

  1. Pe mine m-a intrebat o tipa intr-un supermarket daca sunt din Iran. Cauta nu stiu ce produs, si m-a oprit sa ma intrebe unde il gaseste. A fost foarte mirata cand I-am raspuns ca nu sunt iranianca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai ochii mari, pielea foarte alba si parul cret inchis la culoare?

      Delete
  2. Cam asa ceva, dar nu am parul cret.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred pana nu vad! Ce zici de un iced coffee intr-o buna zi? Scrie-mi pe mama.canadei@gmail.com

      Delete