Sunday, June 19, 2016

Teatru si fotbal

Ce-i, frate, atata intristare si incrancenare ca a pierdut Romania meciul cu Albania? Uitam scopul initial al oricaror intreceri sportive. Sa le strangem mana albanezilor, sa le multumim ca s-au jucat cu noi azi si sa le uram succes mai departe.
Eu, cu ocazia meciului asta, am avut o zi superba! Ma programasem cu Cosi sa mergem la meci la o terasa unde s-au intalnit romanii si la meciurile anterioare. Cum, nu stiti cine e Cosi? Parca nu v-as crede dar daca voi chiar nu stiti o sa va povestesc despre zgaiba asta mica si neastamparata, cea mai patrioata dintre patrioti. Iubeste Romania pana la lacrimi si viseaza la ziua cand se va intoarce acasa. Lupta pentru toate cauzele tarii noastre. Proteste, mitinguri si demonstratii! Toti cei care sunt cu sufletul acasa o stiu si o iubesc.
A venit Cosi sa ma ia si avea steagul Romaniei pe masina. Mi-a placut la nebunie sa merg cu el fluturand si sa ne salutam in trafic cu alte masini. La terasa era o mare galbena de tricouri si sepci condimentata de culorile atat de dragi si binecunoscute ale tricolorului care flutura, infasura trupuri de femei frumoase sau era tinut cu optimism in mana.
Meciul o fi fost fain...sau nu prea... Nustiu sa va spun sigur ca eu eram ocupata cu telefonul sa le explic altor prieteni, care nu au putut veni, ce se intampla acolo si care este atmosfera. Cum sa va spun? Eram prea entuziasmata. Dadeam pe-afara de bucurie si trebuia sa spun si altora ce vad si ce simt. Hai sa nu va mint, m-am intristat putin ca a pierdut Romania dar numai pentru ca nu vom mai avea ocazia sa ne adunam iar acolo.


O alta ocazie minunata cu care s-au intalnit romanii si pruncii lor a fost spectacolul sustinut de micii actori ai trupelor de teatru de la Rainbow Children's Club. Ieri la Solar Stage a fost tare frumos, induiosator de frumos! Normal ca sunt subiectiva pentru ca bebelusa mea  a fost direct implicata si eu am obiceiul sa bocesc de emotie la toate serbarile copiilor mei dar cei care nu au fost acolo sunt invitati pe pagina de facebook a clubului pentru ca sa inteleaga ceea ce s-a petrecut acolo. 
In alta ordine de idei, cursul acesta i-a oferit copilului meu posibilitatea sa isi gaseasca prieteni, sa isi depaseasca complexele si sa isi invinga timiditatea. Am vazut ieri, pe scena, o dulceata de printesa Turandot jucata de ea si sincer va spun ca e complet alt copil datorita acestui curs de teatru. 
Daca inainte de spectacol mi-a spus ca nu mai vrea la anul din nou (avea emotii de nu va puteti imagina), imediat dupa ropotul de aplauze primit dupa spectacol si-a schimbat complet parerea. Ce o fi intr-un sufletel de copil atunci cand este aplaudat minute in sir? 
Am avut un weekend plin de emotii de tot felul. O saptamana cu baterii reincarcate va doresc tuturor!

No comments:

Post a Comment