Sunday, June 5, 2016

Cum deschizi o afacere in Canada????

Tot am spus ca nu ma intereseaza politica. Mereu aveam senzatia ca cei ce candideaza sunt toti o apa si-un pamant, cei mai sacali dintre sacali dornici sa apuce osul cel mare si eu, oaie proasta, ma duceam inocenta ca o porumbita sa le dau votul meu ca sa se poata imbuiba ei mai bine. Oricare ar fi iesit, tot ala era rezultatul la sfarsit de mandat indiferent care ne erau simpatiile. Imi amintesc de ceva cursuri de sociologie din facultate in care proful ne explica dinamica alegerilor si cum alegem azi pe unii ca-s mai carismatici dupa care la urmatoarele alegeri ii alegem pe ceilalti pentru ca astia ne-au dezamagit si tot asa. Si totusi...

Dupa ultimele alegeri din Romania la care a castigat Firea Bucurestiul iar un individ aflat in inchisoare a luat primaria Baia Mare eu NU MAI VREAU SA VIN ACASA DECAT IN VIZITA!

Aveam un dor nebun, o zbatere interioara vesnica, de milioane de ori pe secunda ma bombarda intrebarea ce naiba caut eu asa departe de casa. Chiar zilele trecute aflasem si ca pensiile canadiene sunt mici, mici de tot si ca poti muri de foame la batranete pe-aici. Imi faurisem deja un vis de intoarcere acasa peste vreo cativa ani, de construit o pensiune pe malul marii si de trait feeric pe nisipul fierbinte in sunetul valurilor. Voiam sa inchiriez vara camere la turisti, sa spal cearsafuri si sa ofer romanilor un impecabil customer service canadian.
Nu mai vreau! Cel putin acum, cat sunt foarte suparata, nu mai vreau! In Romania sunt admirati smecherii. Care e mai tare in gura, mai arogant si da mai tare din coate castiga admiratia gloatei. Daca esti bun si cinstit, oricat de profesionist si inteligent ai fi esti privit ca fiind fraier si mamaliga. Cum sa alegi pe unul care a fost arestat pentru magarii? Cum de are dreptul sa candideze cand el e in puscarie? Oare chiar o fi nevinovat, toata lumea din oras e convinsa de nevinovatia lui si a fost arestat pe nedrept? Atunci e ceva si mai putred, e mafie curata!

Acestea fiind zise, ma voi gandi, voi studia internetul puternic si voi afla cum se deschide o afacere in    Canada. Am facut eu singura ditamai dosarul de emigrare si n-oi fi in stare sa aflu ce acte imi trebuiesc si de unde le obtin ca sa deschid un butic? Apreciez orice ajutor. Chiar si un link de unde pot afla ce ma intereseaza e bine venit. Sunt suparata si cam asa fac eu la suparare: caut drumuri noi!

3 comments:

  1. PS: La Iasi pare a iesi invingator Mihai Chirica. Ntz, ntz, ntz... Pai nu asta a fost mana dreapta a lui Nechita? Nu el a fost unealta in cazul taierii teilor? Nu asta e personajul arivist din poveste? Oi fi eu tembela dar nici chiar asa!

    ReplyDelete
  2. Mai sunt si oameni seriosi care vor sa schimbe ceva:
    http://huff.ro/news/alegeri-locale-2016/alegeri-locale-2016-clotilde-armand-frantuzoaica-castigatoare-sectorul-1-cine-este-si-cu-ce-se-ocupa-74446

    ReplyDelete
    Replies
    1. Or fi! Numai ca s-a dus la culcare castigatoare si s-a trezit pe locul doi. Au aranjat-o baietii! Nici nu ma mai mira...
      http://www.stiripesurse.ro/clotilde-armand-prima-reac-ie-dupa-ce-a-pierdut-alegerile_1137466.html

      Delete