Wednesday, June 1, 2016

1 Iunie

Este ziua copilului acasa si ziua celeilalte BFF a sufletului meu de acasa. La multi ani cu multa sanatate, draga mea, Geani!
Aici am spus cuiva ca este ziua internationala a copilului si a dat a lehamite din mana "Au inventat zile speciale pt orice! In fiecare zi e cate ceva!". M-am bosumflat dar nu mi-am pierdut speranta si entuziasmul si am ghiontit-o ghidus pe colega mea. I-am soptit ca si cum as fi spus ceva extrem de important si serios ca azi trebuie sa fiu sarbatorita pentru ca e ziua copilului deci e si ziua mea. Reactia ei exploziva a fost de milioane: "Ya, because you are retarded!" Am ras de mai aveam putin si faceam pe mine. Asta e ceva nou dupa ce pana acum imi zicea "you are bi-polar". Am momente cand ma concentrez la cate ceva si tac ceasuri intregi dupa care, cand termin ma tin de prostii si rad de rasuna biroul si cladirea toata. Uneori se uita peste ochelari la mine si-mi spune cu voce groasa "Stuuupid!" si ma face sa rad si mai tare. Pacat ca in scris nu pot sa pun si intonatia. Barbat-su o cearta ca imi spune asa. Se teme sa nu o dau in judecata dar pe mine doar ma amuza si nu ma supar.  Stiu ca nu o spune cu rautate ci mai degraba ca o forma de alint.
Intamplarea asta a reusit sa ma bine-dispuna dupa ce dis de dimineata am turnat cafeaua pe mine in statia de autobuz (noroc ca eram imbracata in culori inchise si nu se vedea prea tare), apoi dupa vreo cinci statii cu metroul ne-au dat pe toti jos pentru ca aveau alarma de incendiu si ne-au inghesuit in autobuze pana la destinatie. Ce inseamna asta? Inseamna oameni super iritati, aglomeratie, claxoane, intarziat la munca. Totusi nu m-am putut abtine sa nu zambesc cand in toata nebuneala aia a izbucnit un conflict intre doi tipi. Unul il tot calca pe celalalt la fiecare frana si omul n-a mai putut rabda si i-a reprosat. A urmat un schimb de replici la care au mai intervenit si altii. Intr-un final o voce pitigaiata de femeie le cerea tuturor sa se potoleasca, ca e doar un autobuz supra aglomerat asa ca "Just relax! Ok? Just relax!" Poate va intrebati ce mi se pare amuzant la faza asta? Totul! Cum alergam ca disperatii zi de zi la joburi, ne stresam, ne certam... si toate astea pentru ce? Relax! Just relax! Visez la o viata de grec. Visez sa ma legan toata ziulica intr-un balansoar contempland marea.


No comments:

Post a Comment