Tuesday, July 1, 2014

Teapa de Canada Day

Asa se cheama cand te iei dupa prognoza meteo care zicea ca va fi heavy t-storm astazi. Luand in considerare acest aspect am renuntat la planul nostru pentru Canada Day de-a merge la Zoo sau pe urmele Franciscai la Lion Safari. Nu voiam sa riscam a fi plouati de o atat de grava furtuna anuntata pe toate posturile tv, radio si pe net asa ca am refacut planurile impreuna cu vecinii si prietenii nostri si am sarbatorit acasa, in balcon, o extraordinara zi a Canadei cu mici romanesti, carnaciori si bere nemteasca uitandu-ne mereu la cer dupa nori si semne de prapad. Incep sa dau crezare vorbelor vecinului care spunea ca prognoza a fost facuta de vineri dupa care meteorologii au intrat in long weekend iar toata mass-media a preluat-o de buna fara s-o mai verifice intre timp.

Adevarul este ca picand ziua aceasta nationala intr-o marti, multi au primit bonus si ziua de luni libera astfel incat au fost norocosi cu cate patru zile de vacanta (ca meteorologii bunaoara!). A fost pustie partea aceasta a orasului oamenii plecand la casele de vacanta sau in campinguri. Pustiu de-a binelea a fost mai ales cand toata lumea a migrat duminica spre centru catre marea parada a homosexualilor, travestitilor si alte categorii de diferiti. Imi spunea o fetita care lucreaza cu mine ca abia asteapta sa mearga la parada si era fericita ca un/o client/a cu creasta vopsita ca un papagal ii daduse un sirag de margele colorate cu care au astia obiceiul sa arunce la parade. I-am spus ca nu-s nici macar curioasa cum e aceasta parada si am vazut in ochii ei acel "baba demodata" pe care l-am aruncat si eu de nenumarate ori la varsta ei celor mai conservatori asa cum am devenit eu acum. Lasa, draga mamei, ca mai vorbim noi dupa cativa anisori ca fix asa o mica rebela eram si eu candva!

Acum, cand va scriu, vecinii s-au regrupat la ei in apartament pentru o improspatare de forte urmand sa mergem la artificii... in caz ca nu vine urgia bineinteles! Ar fi chiar culmea sa inceapa exact cand vom scoate noi nasul din barlog! Intentionez sa editez postarea mai tarziu sa va arat poze de la artificii daca... vor fi. Oricum, va urez celor de pe aici sau celor ce intentioneaza sa vina incoace "Happy Canada Day!" chiar daca ziua este pe sfarsite.


PS: Si totusi,pentru mine, cel mai important eveniment din lumea intreaga, va fi fix pe 3 iulie, ziua in care am devenit mamica pentru prima oara, ziua in care cineva m-a privit fix in ochi facandu-ma sa simt intreaga responsabilitate pentru viata si viitorul lui desi eram eu insami un copil mai marisor. Pentru el am renuntat la Canada si tot pentru el, 10 ani mai tarziu, am ales Canada. Sa fii fericit dragul mamei in tara pe care deja o consideri ca fiind tara ta si sa-ti croiesti visele cu indrazneala!

No comments:

Post a Comment