Sunday, July 6, 2014

what's on your mind?

Azi am vazut un filmulet pe youtube si mi-a placut la nebunie. Din acest motiv as vrea sa va rog sa aveti rabdare cateva minutele sa il urmariti. Pe mine m-a socat putin pentru ca reflecta clar realitatea zilelor noastre. Nu spun ca toata lumea pateste exact ce-a patit personajul principal si nu doresc asta nimanui dar intr-un fel sau altul Facebuciul asta ne pacaleste pe toti. Ne da impresia ca ceilalti o duc tot intr-o veselie, vesnic in concediu, inconjurati de prieteni mereu, cu gura pana la urechi... Numai noi stam terminati dupa o zi de munca in fata calculatorului si ne uitam gales la fericirea lor asteptand sa ni se schimbe soarta candva fara sa stim ca inainte si dupa sedinta foto careia tocmai i-am dat like si protagonistii ei erau la fel ca noi: cu griji, indoieli, oboseala si stress. Cu prima ocazie cand avem o zi libera si facem altceva decat curatenie, mancare sau cumparaturi,adica in rarele momente cand mergem si noi sa ne plimbam intr-un loc altminteri banal, ne luam revansa. Facem doua sute de poze ca sa punem acolo, pe net, sa vada lumea ce bine ne este si noua. Hei, nu vorbeam despre mine aici! Ok? Vorbeam la modul general... Pe mine nu ma oftica decat pozele cu mancare si prajituri si asta nu pentru ca as fi eu intr-o vesnica tentativa de dieta ci din cauza ca mie imi par mult prea complicate drept pentru care ma limitez la borsul meu cu fasole, parjoale (= piftele), snitele, musaca si inca vreo doua feluri comune dar comestibile. Nu stiu sa fac si nici nu-mi bat capul cu prajiturile si sunt invidioasa pe cei ce le fac si-apoi imi asasineaza mie simturile cu pozele lor! Daca vreti sa sariti acum cu gura pe mine ca viata voastra chiar este extraordinara exact asa cum se vede la profilul de Facebook, sigur, persoanele de fata se exclud. Si da, recunosc cu mana pe inima ca sunt si oameni care stiu sa-si traiasca viata frumos si interesant! Stiu chiar eu cativa iar etalonul meu locuieste in Vancouver chiar daca ei nu stiu (sau poate banuiesc)!

 Totusi, va invit sa vedeti si filmuletul si sa-mi spuneti ce parere aveti.

2 comments:

  1. Facebook , twitter .... nu au nici o vina pentru felul in care noi abordam viata .Sunt doar niste moduri de comunicare mai sofisticate . Nimic mai mult . Am fi putut da vina pe telefon cand s-a inventat ? Hai sa fim seriosi :) . Problema e numai la fiecare dintre noi . Cat vindem , cat cumparam , cat schimbam in viata .
    Btw ... pe mine pozele m-au facut sa incerc lucruri noi . (fie ca e vb de mancare sau locuri noi , sau evenimente ).Unele mi-au reusit , altele nu dar macar am incercat :)
    Loseri au fost si inainte de facebook si vor mai fi ... Si mai e un aspect ... depinde si cum interpreteaza si cel care citeste si vede o poza ... Pe mine ma bucura sa vad lucruri frumoase dar sunt alti la care secretia de bila creste :)

    ReplyDelete
  2. Eu prajituri nu fac oricat de apetisante ar parea in poza. Nici macar nu incerc! Dar am o prietena draga mie, doamna L care tot imi pune zilnic poze cu prajituri. Un singur gand am: cand ajung in Romania, o caut, o bat bine, o pup si-apoi ii mananc toate prajiturile! S-o fereasca sfantul sa nu aiba in ziua aia c-atunci am s-o intreb eu de unde-s pozele alea...

    ReplyDelete