Tuesday, November 25, 2014

Miroase a sarbatori

Saptamana trecuta a nins putin si-am scos ghetutele si gecile de iarna. Odata cu ele parca as fi deschis si cufarul cu vraja sarbatorilor de iarna. M-a cuprins nostalgia si in acelasi timp nerabdarea. Altii au fost chiar mai grabiti ca mine caci am vazut poze minunate pe Facebook cu braduti deja impodobiti si case ornate cu luminite. Ne ofera canadienii la fiecare sarbatoare un adevarat spectacol cand isi decoreaza casele ba cu luminite, ba cu dovleci dupa specific. E o placere sa te plimbi pe stradute si sa casti gura la casele oamenilor. Cam asa arata dar scuzati calitatea pentru ca n-am avut decat un telefon la mine ca sa fac poza:

Intr-o seara voi iesi prin cartier sa fac poze sa va arat pentru ca e superb. Inca nu am ajuns prin magazinele mari dar sunt sigura ca acolo e clar ca acasa la Mos Craciun incat uiti pentru ce-ai venit si incepi sa te cauti prin buzunare sa cauti cadouri pentru cei dragi. Asa era anul trecut:

Eu mai astept. Pe de o parte imi place sa prelungesc starea asta de asteptare a ceva bun si frumos ce urmeaza pentru ca e o emotie placuta iar pe de alta parte as vrea ca atunci cand vin sarbatorile sa simt ca ceva e schimbat in casa si in atmosfera, sa fie proaspata senzatia de intrare in lumea povestilor. Si-apoi mie imi plac brazii naturali care inca n-au aparut pe piata. Niciodata, de cand ma stiu, n-am avut un brad asa frumos ca ala de anul trecut.
Anul asta am mai cumparat cateva globuri si cativa fluturasi si va fi si mai frumos!

Cat despre cadouri... sa vedem cat de cuminti am fost anul asta!

2 comments:

  1. La noi au apărut deja brazii naturali . E prea devreme, se vor usca pana la Crăciun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut si eu ieri in curte la Canadian Tire dar inca n-am fost sa intreb cat sunt.

      Delete