Monday, March 12, 2018

8 Martie

Gata, mi-am revenit in simtiri dupa ultima destrabalare pricinuita de 8 martie cel care da impresia femeilor ca sunt pretuite si iubite. Pretuite si iubite pe naiba ca la fiica-mea la scoala, toata ziua, in mod special, le-au vorbit toti profesorii despre egalitatea sexelor. Mi-am adus aminte asa de colegii mei politisti care aveau o vorba de n-oi uita-o toata viata. Cica da’ ce? Femeile nu baga cardul in parete la fel ca mine? Sa munceasca la fel ca mine! De pe vremea aceea mi s-a cam acrit de eglitate. Parca as vrea mai degraba rol de printesa.

Din pacate, nici printesa nu-s. O petrecere la Arta din Kitchener si mi-e clara treaba ca-s cam batrana si terminata de articulatii. Am fost lehuza toata ziua de duminica. Ma ruga fiica-mea sa o plimb, cu cardul bineinteles, pe la mall a doua zi dupa dezmat dar eu rastignita in pat, abia ridicam cate o manuta si-mi adunam limba in gura sa spun ca nu pooooot, ca nu ma simt in stare sa stau copacel. Si n-am baut. Nuuuu, nu-i nevoie sa beau ceva cu grade ca sa ajung in situatia asta. E de ajuns sa topai vreo doua ceasuri si gata, salvarea sta in pol position sa ma ia cand pic lata. Si-a pus Felicia niste muzica de-au dat dracii in noi de-atata zbucium. Unii mergeau in maini de-acu ca i-or fi usturat talpile, ma gandesc.

Noi am vrut sa mergem numai intre noi, fetele, dar toate planurile pareau ca s-au dus pe apa sambetei cand au inceput sa ma sune prietenele cu cateva ceasuri inainte de petrecere ba ca e bolnav copilul, ba ca nu mai are chef de condus din Toronto la Kitchener, ba ca a cazut pe scari. Ma si vedeam stand singura la ditamai masa de 8 persoane. Pana la urma au venit vreo doua si mi-am scos parleala cu ele. Le-am dansat pana si-au aruncat papucii. Mai aveau putin si aruncau si fustele ca eram toate numai rauri si delir. A fost tare faina muzica. Suflet tanar dj-ita noastra. Ca noi! Se pricepe. Eu, impreuna cu fetele mele, toate am zis ca mai vrem!

A ramas o garoafa pe bordul masinii mele sa imi aminteasca. Inapoi la munca, interviuri si proiecte de viitor.

No comments:

Post a Comment