Wednesday, May 25, 2016

26 Mai 2016

Ca sa vedeti cum functioneaza zgubiliticul asta de creier care isi bate joc de mine mereu va invit la un exercitiu de imaginatie pentru care imi cer iertare anticipat.
Sa zicem ca te hotarasti iar sa slabesti ca vine vara si nu vrei sa se reverse lacul Ontario sau Erie sau care-o mai fi si sa provoci ditamai inundatia cand vrei si tu sa te scalzi ca o mica sirena ce inca te crezi.E de-a dreptul straniu cum te prosteste zgubiliticul pentru ca degeaba se da peste cap acul la cantar, mintea ta inca pastreaza amintiri din generala despre cum arati. Patiti si voi asa sau doar eu m-am oprit din stocat amintiri pe la 18 ani si alea selective (numai ce-mi convine)? In fine, exista totusi un lucru care te aduce cu picioarele pe pamant: bata pantalonilor! Cand simti ca te sufoci si da aluatul peste curea si n-ai vrea sa schimbi toata garderoba, atunci e cazul sa-ti amintesti ceva diete, ceva principii ale alimentatiei sanatoase, etc. Eh, cam in punctul asta sunt eu acum si inca 90% din populatia feminina pe care o cunosc. Stiu si vreo doua norocoase pe care le invidiez din tot sufletul.
Va spuneam de un exercitiu de imaginatie. Dupa asa o lunga introducere va rog sa va concentrati si sa simtiti obida din glasul meu cand va povestesc cum ma abtin si strang din dinti la toate cele bune iar seara ies in balcon numai ca sa nu stau in aceeasi incapere cu frigiderul si cum domnia sa, creierul meu, ma sapa pe la spate atunci cand incepe sa deruleze filmul unor amandine si savarine insiropate de la patiseria din Pacurari, de langa posta.  Daca incerc sa imi mut gandul la altceva ma duce imediat la prajitura Boema de la cofetaria de sub scari la Scalla. Refuz sa ma mai gandesc la duciuri dar ti-ai gasit linistea? Ma trezesc pe terasa la Moara de Foc sau la Smile Pizza. Acum, ziceti si voi: mi-e foame sau mi-e tare dor de casa, de Iasi si de mancarea de acasa? Eu cred ca mi-e dor! De fapt sunt sigura.

26 mai 2016 - La multi ani, Cata! O camaruta din sufletul meu e a ta pentru totdeauna!
26 mai 2016 - La multi ani, finuta! Mi-e tare dor de voi toti!

No comments:

Post a Comment