Monday, October 24, 2016

Profu'

In vara anului 1996 m-am hotarat sa ma marit cu cel mai bun prieten al meu, cu cel despre care banuiam ca va fi un tata perfect pentru copiii mei. Da, eu deja aveam planuri pentru doi copii, un baiat si o fata. Baiatul trebuia sa fie mai mare decat fata ca sa aiba grija de ea toata viata. Mai aveam nevoie doar de un tata bun pentru ei si l-am gasit privind in ochii lui verzi. Apoi mi-au intrat in viata si cei doi copii exact asa cum mi-am dorit, in ordinea in care mi-am dorit.
Anul acesta, acum 4 zile, am implinit 20 de ani de la nunta. Eram asa de tineri, asa de copii dar ne-am promis sa ne fim alaturi toata viata la bine si la greu. Simplu nu a fost dar nici greu tare insa, cand viata noastra parea ca se domoleste si incepe sa curga dupa cum ii sapasem albia, eu am inceput sa visez la Canada, sa nu-mi mai pese de nimic din ceea ce construisem acolo cu atata truda. Ce a facut el? S-a nascut din nou pentru mine. Iti multumesc, tati, pentru ca ti-ai tinut mereu promisiunea de-a-mi fi alaturi mereu!
De ce spun ca a fost ca o noua nastere? A tras usa dupa noi cand am plecat desi sufletul ii plangea. A sters cu buretele totul si a luat-o de la capat doar pentru ca asa i-a casunat nebunei. A invatat cat de cat o limba noua pe care nu o vorbea deloc cand am venit in Canada. A mers la scoli aici din nou. Pana si pentru a conduce trebuie sa dai examen din nou. Cetatenie noua, pasaport nou... Cel mai dureros pentru el a fost ca nu putea preda. Asta e pasiunea omului si asta si-a dorit sa faca de cand il stiu. Sunt oameni cu vocatie pentru meseria asta iar el este unul dintre acei oameni. Aici trebuie sa fii profesor certificat in colegiu ca sa poti preda si ca sa te primeasca e jale mare. Cred ca a aplicat in 2012 pe vremea asta dar pana la urma a reusit! Tati este Ontario Certified Teacher - Math & Computer Science de cateva zile iar eu sunt foarte mandra! Ma bucur enorm pentru el! Ma bucur si pentru noi! Victoria lui este si victoria mea pentru ca nu e asa ca in spatele fiecarui barbat de succes sta o nevasta inteleapta? Postul de profesor va veni si el. Ce a fost mai greu a trecut. 
Postarea aceasta este pentru el si despre el pentru ca, pana la urma, mi-a adus flori in cinstea celor douajde ani in care i-am mancat tineretea si pentru ca este cel mai bun tata de pe planeta asa cum ma asteptam si cel mai fain prof din Romania dar si din Canada.

No comments:

Post a Comment